15/1 20:30 Bayern Munchen - Hoffenheim Båda lagen gör mål: JA
Missade min första rek på sharps igår, 3/4 so far.
Dagens första rek från min sida hittar vi i bundesliga.
Bayern tar emot Hoffenheim hemma. Bayern som sedan vinsten mot Juve i Turin verkligen har visat styrka. Se gör många mål, vinner ofta stort, förlorar inte hemma och har Gomez och Ollic i storform för att nämna några.
De håller dock sällan nollan, endast 2 ggr hemma i ligan. Köln 0-0 och Wolfsburg 3-0. Tre av deras fyra nollor totalt sett har dessutom kommit mot lag från undre halvan. De spelar ofta över 2.5 mål (4 senaste t ex). Jag hittar ingen trupp ännu (rekar från mobilen), men det verkar dom om truppen är ordinarie så när dom på Ribery, som ändå vill bort. Ribben verkar vara fig for fight enligt hemsidan.
Hoffenheim är ett lag som också är starka framåt, med Ibsevic, Ba, Eduardo och Obasi. Den sistnämda är dock och gör mål i Afrika, det är även Vorsah. Två avbräck, men de är välorganiserade och gör mål ändå. Snittar över 1 mål fram och bak borta. Ovanligare med överspel dock och oddset lockar inte.
De möten jag hittar har slutat:
H-B 1-1
H-B 2-2
B-H 2-1
Jag tror att chansen är god att vi får se mål från bägge håll ikväll.
Båda lagen gör mål: JA @ 1.75 3u @ bet365.
Ursäkta stavfel och dålig struktur, iphonen är bra men pallar inte att snygga till mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|