Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-30, 14:41   #3
Tomte
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Hade jag varit du hade jag börjat med att lugnt och vänligt ringt och sagt att det måste ha blivit något missförstånd och att det var strul i chatten och att du inte fick några vettiga svar. Nu vill du såklart att de ska rätta till detta missförstånd och återbetala dina pengar för den tid de inte kunnat leverera din tjänst.

Vägrar de så begär du ett skriftligt besked på detta och snackar med föreningen om att p g a deras felaktiga information så får de helt enkelt ge dig en påse pengar. (Och hittar du en ragata i kundtjänst som inte tänker skicka ut några skrifliga bekräftelser så begär du helt enkelt att få prata med ragatans chef, ofta kommer man långt med vänlighet, men någon gång ibland krävs det att man ryter :-)

Tvärvägrar de att medge att de har fel, och föreningen vägrar ersätta dig, så tar du ett djupt andetag och funderar på om det är värt jobbet att stämma föreningen för vilseledande information... inte alls säkert att du vinner, och förmodligen tjänar du mer på att lägga tiden på att analysera någon match att spela på...

My two cents worth.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat