Ämne: NBA 23/12
Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-23, 23:52   #3
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
IND @BKN +6.5/194.5
Pacers spelade igår, men det var en enkel match och starters fick vila. Jag trodde att linan skulle vara uppe mot 8-9 till Pacers. Public är helt klart på bortalaget och jag själv funderar på att ta den vägen eftersom Nets har inget D och hur ska de kunna göra nåt vettigt i anfallet. KG får nog starta på C och Blatche blir väl backup/PF och det är inga bra nyheter mot Hibbert, som har en dominerande längd och West, vars veteranskills ska kunna utnyttja Blatches redan svaga försvar. Möjligen att Nets startar med Mirza på PF (återigen ganska enkla pts för West) och försöker sprida golvet och bara regna treor, vilket är nog en bättre strategi, men Pacers är jävligt bra på att försvara perimeter.
Skum lina eller ej så ska Nets ha det svårt att göra pts, samtidigt som de bör släppa en massa pts och därför gillar jag sidan.
Indiana har bara 5 förluster i år (4 borta och 1 hemma) mot Bulls (med Rose), Blazers, OKC, Pistons och Heat. Lag med starka fronter och/eller superstjärnor (förlusten till Heat var bara 3pts).
I sina 22 vinster har de 18-4 ATS och avg vinst på 13pts. I de vinsterna som 5+ fav är de 11-4 ATS med avg vinst på 15 (3-12 OU)
Nuff said
Ja novis eller ej, matchning eller whatever.

Ingen aning om dagens fight men la in mina pengar på Pacers som ligasegrare @6 ggr igår. osant odds. Gardering med Miami till 3,2.

Skum lina. Känns så. Å andra sidan är folk förvirrade.... särskilt i NY

Edit går All in på att Bobs torskar, 5.5 tillgodo @2.080, de borde inte torskat sista. Om de hinnert anpassa... mjaejjj varför skulle skit hända?!! Går AI efter 5 raka förluster med 96 units

EDIT 2:
Har lirat men antalet Units är en halvploj, 100% AI är vad som gäller

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2013-12-24 klockan 00:08.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat