Ämne: NHL 13/14
Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-23, 13:27   #814
Omid_ad

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wedetips Visa inlägg
har fått tips på Calgary och Dallas idag. kan inget om NHL, så jag undrar om ni experter tror de har chans
Ingen expert. Men med tanke på att Blues saknar ett par spelare, och nu senast deras bästa målskytt (Steen). Så tror jag att Calgary har en relativt bra chans. Dom startar dock den "sämre" målvakten. Jag var inne på St louis men nu med skadorna så avstår jag den helt.

Jag är nästan helt säkert på att jag kommer betta La Kings mot Dallas idag. Kings "rookie" målvakt har varit helt fantastisk och kan slå ett nytt rekord idag. Kings är bra på hemmaplan, 9-1 på hemmais. Och det bättre laget i bättre form. Dallas kommer spela utan backen Gonchar, som fick en puck i käften senaste matchen. Har inte mycket mer statistik eller fakta som stödjer mitt val, tror helt enkelt att Kings, som har spelat väldigt bra, tar detta på hemmais.
Dallas har varit lite bättre, när dessa lag har möts, 4-2 i senaste mötena i Dallas favör. Men sånt tycker jag inte är så relevant, för då dom mötes så var det andra omständigheter, andra skador, olika formkurvor, B2B osv.
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat