Ämne: NBA 20/12
Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-22, 00:06   #5
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Rockets hade inte mycket chans, ändå ok natt. Snyggt med Young, enkelt
En annan som inte har så mycket koll, vare sig på statistik, Basket, osv utan är ute efter att lära och få lite underhållning tycker också att natten var kanon.

För ovanlighetens skull lirade jag spelen jag spreadsheetade och borde förstås ha läst här först, hade då undvikit torskliret på Cavs.

Matcherna var underhållande Phil76 var en nagelbitare och Lakers var kul att se som dogs, extra roligt förstås att jag trodde på dem.

satt klistrad till 7:30 i morse

Ja, hardballs lir var ju klockrena och fan vad jag garvade när Young "dansade"....

Vet sen tidigare att flera, däribland Arch här på sidan förtjänar respekt.

Själv är jag amatör och går på feeling (där förmågan slutar tar intuitonen vid är min förhoppning).

Utan att starta en ny tråd, vad säger ni om Portland -10 mot NOP, enkel kross eller moln på himmelen !?

Var sugen på Bobcats och hade inte koll på skadan där när jag la spelet... å andra sidan överskattas detaljer ibland... men mitt lir var nog dumt..

Lakers hade mycket spelglädje igår och det känns som att 11-12 poäng tillgodo kunde fungera eller är jag helt fel på det?? GSW verkar leva på gamla meriter till stor del och Lakers verkar hitta(leka sig till) andra spelmönster utan sin skadade frontfigur ??

hursom haver, Sharps och alla ni här är grymma !!

https://www.sharps.se/spreadsheet/enomdan

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat