Citat:
Ursprungligen postat av WillePille
Vad tror ni om att spela Edmonton i Colorado (1.80) vs Edmonton (3,65) ?
Känns som ett generöst odds på Edmonton som har vunnit de senaste mötena med 8-2, 1-4, 0-4 och 6-4.
|
Jag skulle avstå att betta Oilers, med tanke på att dessa resultat på senaste möten har andra omständigheter än inatt. Oilers road trip har varit tuff och fortsätter att vara det. Bortaförlust mot Vancouver, Ducks, och Kings. Avs kommer vara revansch sugna efter 8-2 förlusten på bortaplan, nu är man hemma. Colorado är inte samma lag som dom var förra säsongen, dom spelar mycket bättre i år. Varlamov kommer förmodligen starta inatt. Bryzgalov är fortfarande på IR, det var tack vare honom dom ens var nära mot Ducks. Även om Edmonton gjorde ett offside mål, så var det riktigt bra goaltending av Bryz som fick resultatet att bara bli 3-2, då ducks ägde matchen.
Jordan Eberly "Anytime a team beats you like what we did to them, you want to come back with a good response, especially in your own building," he said Wednesday. "So we expect a different game, for sure, but for us, we've lost four in a row, so we have to get back on the right track."
Jag tror kommer hända exakt det han säger, dom har inte glömt 8-2 förlusten och på hemmaplan kommer dom vara redo.
Duchene är i form, han gjorde det efterlängtade PP målet mot dallas sist, nu kanske deras PP kommer ha en momentum change.
Men vad vet jag

. GL med det du väljer.