Ämne: NBA Fantasy
Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-13, 21:26   #185
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25035

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Tack för den linan Lazlo/LaMarkus (31/25)

Detta efter att Rudy Bög missar nästan hela veckan och på så sett ser till att Lazlo&Co vinner FG busenkelt

Inte över än dock

Han är glödhet!

Vi medlemmar har fått order från ligaledaren om att ta ner dig på jorden eftersom din hybris nått fanatiska höjder efter säsongsstarten. Arch har redan börjat fått in massa förbeställningar på den där estländaren fast nu är beställningarna i hela ligans namn så fakturorna börjar radas upp på en rejäl hög och han visste inte riktigt hur vi ska hejda det hela. Så jag taggade helt enkelt till mina gubbar lite extra just den här veckan för att lugna dig lite men det hinner nog skita sig ändå tillslut.

Verkar dock som någon medlem missuppfattade hela budskapet med att sätta stopp för dig:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17985544.ab

Jag tänkte damma till dig i fantasyn men det verkar som någon (säkert Vlad) tog orden bokstavligt talat och försökte verkligen "få ner dig i jorden". Skönt att höra att det gick bra med dig iaf, du får väl följa NBA:n hemma från soffan i fortsättningen, verkar ju livsfarligt följa NBA fantasyn i Henkas(?) sportbar.

Om jag haft helt gäng med bögar så hade det ju ändå inte gått att förlorat om du ska vara nere och skrapa på så låga FG%, så den förlorar du på eget bevåg om du ska hålla på sådär ... men som sagt, inte över än. Jamal gav ju bort FT igår när han helt plötsligt bestämt sig från att gå från 95% på 10 säsonger till att igår ligga på samma nivå som hack a Jordan/Howard.

Nåja, det blir en spännande helg, jämnt på många CATs!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+20)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat