Ämne: NBA 3/12
Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-03, 17:49   #1
Arch

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6822

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 3/12

ORL @PHI -3.5/207.5
Jag tror att jag måste ta ett beslut ganska snart nu iom att status för Nelson (missade igår) och Vuc (skadad igår) är fortfarande osäkert. Blir de ute båda två tvivlar jag inte att linan klättrar nära 5pts för 76ers. Just nu går det att köpa ner till en poss billigt.
76ers har haft det tufft ett tag nu, men Thad och Hawes är tillbaka och Wroten är inte på skadelistan heller.
Magic bör inte ha nån brådska att få Nelson och Vuc tillbaka, de spelar för lottery pick och laget gav upp mot Wiz igår.
76ers har ändå spelat hårt trots sina förluster, det är bara att deras tempo och inget försvar gör att de ger upp en massa pts. De är 1-8 senaste 9, men 6 av dessa var borta och hemmaförlusterna kom mot ändå tuffare lag som NO och TOR.
Nu försöker jag inte sälja Phi som ett pick, MEN jag tänker inte ta Magic, så frågan är när och om jag kan ta Sixers. I en situation där Magic har kännbara skador, spelar back end av b2b borta och med en låg lina, tycker jag ett val på hemmalaget är inom det rimliga.
Totalet är på höga 207.5 och just nu public all over it med tanke på vad Magic (inte) gjorde igår, men jag gillar faktiskt över i en hawaii match utan mycket försvar och speciellt om Magic tvingas spela smallball. Sixers bör vilja dra upp tempot ännu mer och ha lite kul.

Problemet är att icke vinnande lag är dåliga favoriter.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat