Ämne: NBA 15/11
Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-16, 00:40   #9
Emanresu

Emanresus avatar

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 2869
Standard

Gott trött jag blir på Bulls och Raptors.. Jag spelade Ö46 1Q, och med 1 minut kvar är scoren 43.. tror ni inte att dom misslyckas nå extremt med att göra 4 stackars poäng på 1 minut.

Har tagit lite anteckningar på de två första matcherna

Bucks:
Hade riktigt svårt första minuterna med att göra poäng, men kom igång betydligt bättre efter 6-7 minuter. Ser sämre ut igen nu mot slutet, ligger under med 29-20 med 33sekunder kvar av 1Q.

Pacers:
Startade bra, men började successivt tappa spelet till Bucks, men mot slutet skärpte dom till sig lite och avslutar 1Q bra.

Bulls:
Hyfsad start på 1Q, en del enkla misstag gjorde att scoren var väldigt låg efter första 6-7 minuterna. Spelar flera klasser bättre än Raptors i omgångar av quartern men ändå inte riktigt bra.

Raptors:
Blandar och ger. Extremt många onödiga enkla misstag, började med en väldigt dålig offense där man drällde ut bollen över linjerna och missade enkla layups. Defense såg inte bra ut heller direkt då Bulls kunde springa ganska lätt igenom och göra enkla poäng.
Vet inte vem det är men #17 har gjort några riktiga missar vad jag har sett, kan han inte bara släppa skotten till någon annan?

Mot slutet började skyttet komma igång för både Raptors och Bulls, men sista minuten var som sagt bedrövlig.