Ämne: NBA 15/11
Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-15, 20:04   #3
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Två snabba mitt i fotbollen:
2013-11-16 02:05NBADenver Nuggets vs Minnesota Timberwolves ML 1Q 1 1.917

Min basföda. Inga skador på bortalaget att bry sig om. Martin är tillbaka idag efter en förkylning (missat en match). Timberwolves första fem spelare är mycket svåra att greppa och det har de visat i 1Q. Man gör i snitt 33.6 poäng under de första 12 minuterna, medan man släpper 24. En skillnad på +9.6 poäng. Denver gör under samma del av matchen -1.2 poäng i jämförelse med sina motståndare. Jag gillar verkligen MNs chanser här, Petkovic har haft en del problem med vissa motståndare men tror inte så blir fallet mot Nuggets. Love och Rubio sköter offensiven (och defensiven). Korrekt odds borde vara 1.70-1.72.

2013-11-16 03:05NBAPhoenix Suns vs Brooklyn Nets ML 1Q 1 1.926

Måste även testa Suns. Sina 5-3 har man kanske inte förtjänat, eller man har iallafall spelat över sin kapacitet. Brooklyn, med Kidd vid rodret, har inte övertygat och det hörs redan viskningar om eventuellt tränarbyte. Kirilenko kommer saknas för tredje matchen irad, och även om Williams kommer med idag är man inte ett lag i harmoni. Båda lagen är runt 1 poäng plus efter 1Q men hemma (de få matcherna som spelats i år och förra säsongen) kör Phoenix järnet direkt, med 28.2-21 i snitt-ledning hemma.