Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-10, 03:41   #546
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Jo, han är lite lustig ibland den gode Garpe. Han har inte lärt sig läxan trots upprepade försök från min sida när jag var inblandad i TZ.

Om man vill få spelbolagen att sponsra sitt forum så är det ju faktiskt de där 98% folket som BOLAGEN är intresserade av. De har noll intresse av dem som snor dem på pengar...man kan ju dra en parallell till R&K där det handlar om en promilleandel av medlemmarna som har ett längre vinststreak än en vecka typ. Men bevisligen tjänar pengar...
Alla har vi våra egenheter. Jag har ingenting ont att säga om Garpe. Visst kanske jag inte delar alla hans åsikter men han var alltid reko mot mig. Jag var nere i Malmö och glodde fotboll och drack öl med en del TZ-lirare för ett par-sju-åtta år sedan, och då var han väldans generös och trevlig.

Jag tror det är svårt att komma från massornas syn på spel om man vill ha ett stort publikt forum, och någonstans måste man kompromissa. Det är väl samma sak här till viss del. Så länge det är högt i tak så stannar de goda krafterna kvar, även om deras primära intresse inte är bettingen längre (som denna tråds huvudperson).