Citat:
Ursprungligen postat av NFL
Copa Libertadores
Independiente Medellin v Cerro Porteno 1:a 1,60 & -1,5 2,55
spelstopp:9/4 01:15
Bolag:Expekt
Detta var en småknepig match,IM har en liten chans att ta sig vidare vid vinst och CP är helt avhängda,så ettan var ju även spelbar på förhand men nu har jag fått information om att CP kommer att ställa över alla a-lags spelare och skickar en trupp med reservlagsspelare och juniorer till Colombia,CP leder sin liga och satsar allt krut där istället,IM har ett avbräck i Gimenez 5 mål 10 matcher men de flsta kom i en å samma match 7-1 sger,på topp har man i dag en annan målskytt i Luis Arias 5mål på 11 matcher.Vinner IM sina 2 sista matcher har man chans att ta sig till slutspel. Men då ska man helst vinna med mer än ett mål i nattens match,då det troligtvis blir målskillnad mot RC Montevido.Formen för IM går inte att klaga på 3 raka segrar och 12-2 i målskillnad,tror och hopas att detta blir slakt,oddsen har börjat sjunka på IM så lira i tid om ni tror som jag.
Lycka till! 
insats:8/10
|
NFL, du verkar intresserad av sydamerikansk fotboll, har du lust att läsa min fundering på matchen racing-godoy i tråden "vad har du på kupongen idag". har du nåt att tillägga så lyssnar jag gärna.