Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-07, 00:35   #541
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Spelforum på fallrepet.

Tog bort namnet då jag inte vet vad som gäller. 90% av alla trådar startas av en och samma person och samtliga länkar till Svenska Spel. Få betalt för väggtidningar i digitalformat är naturligtvis lika döfött som det låter. Misstänker att dom där avtalen "missbrukas" och ska bort därför. Storspelare som ligger bakom många av dom och skaffar sig på så vis lite extra rabatt.

Tidigare fick ombuden 8% på oddset och när det dessutom var fria insatser (nästan valfria odds också) så var det många som hade egna butiker. Därför misstänker jag att många försökt komma åt dom där 2.5% på statens allt mer avätna kaka.

Det var bättre förr.
Uppdatering:
Citat:
Problemet är löst. Vi har ingått ett specialavtal med svenskaspel vilket innebär att vi kan fortsätta som vanligt och att ni fortfarande hjälper oss genom att lämna in spelen via våra banners.

Därmed kan vi avsluta diskussionen om att ta betalt för att vara medlem vilket gör mig riktigt glad.

Jag vill ändå passa på och tacka er för era åsikter och era röster. På fredagkväll kommer min Stryktipskrönika.
SS kollade upp trafiken och upptäckte att nästan all omsättning kom på pool-spel. Inte så konstigt då nästan alla trådar handlar just om detta. För att citera - Vi slutade med bettingen och koncentrerade oss på svenskaspel.

Glädjande tyckte alltså bunkergänget i Sundbyberg och lät bidraget löpa vidare.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat