Jävla mongon att försöka psyka ut mig direkt. Jag är först att nämna något om draft datum och sen kommer hela jävla bögkören tätt därefter och går tvärs emot... Borde önskat att draften inte skulle vara lördag eller måndag så hade jag varit safe
Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
gärna inte söndag då det är NFL all night long då...
|
Citat:
Ursprungligen postat av Maxie
Typ Söndag klockan 20 vore ballinnnn.
|
Citat:
Ursprungligen postat av eyeless
Söndag klockan 20 hade passat utmärkt.
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson
Ja söndag funkar alldeles utmärkt
|
Citat:
Ursprungligen postat av eddieh
Söndag funkar fint,.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Vlad
Draft på Söndag funkar fint.
|
Men okej, jag är inte den som är den, jag får helt enkelt multitaska även om det kan bli kaos, då har jag iaf något att skylla på när jag torskar. Ska försöka komma i tid i år så jag inte blir rövknullad på autobid dem första 5 minuterna som ifjol när jag fick köpa en Rose dyrt som inte spelade en enda minut... Utan det så hade jag vunnit, så ni vet vad ni kan vänta er i år liksom.
Citat:
Ursprungligen postat av eddieh
Då slipper man 47 trailers för Band of Brothers på Tv10 :-)
|
Öj, har du sett denna eller?
http://www.youtube.com/watch?v=sOYmqJg7heo
Jag kan dra lasset att vara kassör även här om det är okej med alla andra. Har av någon konstig anledning under hela offseason fått ihärdiga mailförfrågningar från någon litauisk transvestit som säger att någon eddie har sagt att jag ska betala så eddie kan ha transan som husdjur och för 5k så skulle han vara det i ett halvår så langa pengarna så får han en tryout period... Antar att det kommer vara free for all för oss alla under denna perioden så det är bara att kika in hos eddie och leka med "vovven"...?