Ämne: NBA Fantasy
Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-23, 22:26   #42
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25035

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 6asdf Visa inlägg
NBA avdelningen här på Sharps tror jag de menar, där jag postade frågan om NBA fantasy från början Låter som en smart idé förövrigt.

EDIT: Basketavdelningen*
Alright, då är jag med. Om det nu var det som menades så förstår jag ändå inte vad det skulle göra för skillnad till det bättre. Dom som hänger i basketavdelningen på sharps kan väl likväl hänga här eller är det svårare att hitta till denna tråden? Enda skillnaden är att om vi håller till i Basket forumavdelningen så kommer en NBA fantasy tråd med en jävla massa trashtalk kommer ploppa upp titt som tätt på framsidan här på sharps och det är nog bara drygt för majoriteten som inte alls är intresserade av vad som sägs i denna tråden...

Tycker att 6 ska till slutspel om vi blir 10 pers oavsett om det innebär bye weeks. Insats måste vi ha, annars kommer folk hoppa av efter 1 vecka, så har det alltid varit förut. Egentligen skulle ju alla betala innan draft så vi slipper skiten som hände i NFL men det lär väl knappast hinnas med, vi får se till att inte ta med mumiin och Qirren bara så kanske det kan gå bättre.

Varför inte waiver wire tid? Är inte det bara bra?

När jag kollade på fjolårets liga så reagerade jag på vilka stora lineups man hade så det kan nog bli bättre att minska det en aning så man slipper kämpa med massa skitspelare.

Övrigt så litar jag helt på att Arch knåpar ihop något spännande upplägg och draft kan jag när som helst, gärna inte söndag då det är NFL all night long då...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat