Då är det startat, inget datum för draft än, kan göra det när som helst det passar.
De som är med just nu, med mig, är 6...med bjornen och 6ad är vi 8, så då räcker det med minst 2 till och vi är igång
Lillis
Vlad
Eddieh
Laz
MrHans
MrCommish (jag)
Pengar, mig spelar det ingen roll, det räcker även om det är 100, jag har andra mål och lite hämnd att ta ut.
Preliminärt har jag då tänkt att om vi blir 10 (vilket ser ut att kunna bli) att köra lite mer strategi med lineups eftersom med 15 rosters är det ändå bara 150 spelare, inte ens fulla ordinarie lineups. Så istället för att trycka in allting har jag då tänkt att vi kör en mindre starting lineup på bara 8 spelare, med 7 på bänken.
PG, SG, SF, PF, C, G, F och Util
Då måste man välja sina starters lite försiktigare och det kräver kanske lite mer pill än vanligt. Med 7 bänkplatser har jag då minskat moves till 3/vecka direkt
Freestylin' - no waiver wire tid, allt som droppas är tillgängligt på en gång
9 kats
Med 2 veckors playoffs (vilket jag tycker är en bra ide) är det ingen ide med 6 lag, för då måste 2 lag vänta en lång tid. Vet inte faktiskt om det går att ändra att playoffs blir 1-2-2 veckor, men med 4 lag i playoffs är sista datum för reg säsong 10-16/3. Trade deadline satt till 19/2
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|