Ämne: SHL 2013-14
Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-08, 21:04   #35
QW

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 172
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av QW Visa inlägg
Leksand kan få en nytändning med Brunnström och är täta bakåt, så ett par mål framåt räcker sannolikt till poäng. Tycker dock att Örebro borta är ett bättre spel om man vill hitta en skräll. Där man få runt 6 gånger pengarna för tvåan och ~4.5 för kryss (att jämföra med ~4.2/4.2 för motsvarande spel på HV-Leksand.

~2.5 på AIK hemma mot Frölunda känns också som bra betalt. AIK har bara en nollpoängare hemma och har en riktigt, riktigt vass förstakedja.

Så 1U på Örebro och 3U på AIK blir mina spel ikväll.
AIK torskade, men det satt långt inne. 6-oddsaren gick dock in och jag tror inte att det är sista gången man kan hitta den typen av överodds på SHL.

Färjestad och Leksand ligger åtta och nia, och har tre poäng upp till trean och lika många ner till elvan. Det är INTE den klasskillnad som folk tror på SHL-lagen och sex gånger pengarna ska man inte få på något lag, någon gång.

Förutspår fortsatta GIGANTISKA övervärden på Örebro. Har varit som ett skämt hittills, och oddssättarna lär sig tydligen inte. Jag har spelat på Örebro i varje omgång hittills och om inget radikalt förändras, är det nog bra värde på att spela Örebro urskiljningslöst även de kommande tio omgångarna.
QW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat