Ämne: NHL 13/14
Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-08, 16:30   #67
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelade över i NJ-matchen igår och trodde det var kört efter två perioder. Visserligen tre mål men båda lagens skott träffade sargen oftare än målet. Vad sägs om 9 (!) skott totalt i andra perioden?

Men men, man ska inte klaga när spelen sitter. Stor omgång idag och jag gillar under i Toronto-Colorado bland annat:

2013-10-09 01:05NHLToronto Maple Leafs vs Colorado Avalanche UNDER U 6 FT+OT 1 1.813

Varlamov, eller FArlamov som elaka RoZzle kallar honom, har verkligen övertygat i sina två första matcher. Med en SP på 96.8% och endast två insläppta mål är han en överraskning. Toronto har visserligen tryckt in 11 spelmål i sina tre första matcher, varav fyra kom senast mot duktige Chris Anderson i Sens. Detta till trots, Avalanche spelade bra defensivt mot Nashville senast. Kan man hålla Maple Leafs till runt 30 skott och hålla rent framför Varlamov så tror jag han har en mycket bra chans att upprepa de tidigare insatserna. Bernier startar för hemmalaget, även han har sett ruggigt bra ut. Ett insläppt på två matcher (eller en och en halv). Colorado gjorde 6 mål i sin första match men man behöver få pucken att studsa med mycket tur för att det ska bli liknande ikväll. Tight och mycket tuff första period och båda målvakterna kommer förhoppningsvis gå ut i periodpaus med nollorna intakta. Under 6 känns mer än lovligt.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat