Ämne: NHL 13/14
Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-05, 18:20   #28
gufimuse

gufimuses avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 476

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Vilka lag tror ni är övervärderade/undervärderade?
Läste en tweet av Stuckey där han ansåg att Ducks, Rangers, Hawks och Kings är övervärderade den här säsongen. Phoenix och Winnipeg ansåg han undervärderade.
Jag håller väl med om att Rangers och Kings är övervärderade, tror inget av lagen kommer gå som tåget i grundserien direkt. Men när det vankas slutspel kan ju allt hända, det har man ju sett förr, och som Kings-fanatiker har man ju fått njuta av det de senaste två säsongerna. Hawks tror jag kommer vara pålitliga i år, precis som Bruins och eventuellt Detroit.

Phoenix är ett lag som kommer få slåss om en slutspelsplats tror jag, men man har några spelare med spetskompetens (Smith i mål, Ekman-Larsson, evigt unga kaptenen Doan och Vrbata som fick en kanonstart på säsongen med 3 mål mot Rangers).

Winnipeg börjar få ihop ett lag nu, men jag tror inte att dom överraskar någon i år.

Vad tror vi om nattens bataljer då?

Efter en snabb överblick så känns Boston som en vinnare hemma mot Detroit som har matchats hårt så här i inledningen.

Sharks borde väl kunna avfärda nyss nämnda Phoenix på hemmaplan?

Är även sugen på ett överspel i matchen Canadiens - Philly.

Har inte kollat några odds än, men dessa känns som att de kan vara värda att satsa på om rätt odds erbjuds.
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat