Citat:
Ursprungligen postat av gufimuse
Tror du är rätt ute här, jag tippade Capitals igår men Calgary stod för årets första riktiga skräll tillsammans med Phoenix tycker jag.. Ryggar dig på Blue Jackets! Bobrovsky var grym förra säsongen och jag hoppas han fortsätter så.
Flames matchade finnen Karri Ramo igår, men ikväll spelar Joey MacDonald. MacDonald gjorde väl inte bort sig förra säsongen, men han har inget starkt försvar framför sig heller..
En annan match jag tänker lira är Colorado. Roy (idiot) har ju redan visat upp sig precis som sina mannar gjorde i premiären när de tvålade dit Anaheim med 6-1 i premiären. Inatt får de ta hand om Nashville som inte oväntat fick smaka på St. Louis tunga lagmaskin. Enligt mina källor startar Varlamov i Avalanche och Rinne står som trolig starter i Nashville. Nog för att det är tidigt på säsongen, men frågan är om Rinne verkligen startar idag igen? I annat fall har de Carter Hutton att kasta in, han har två NHL-matcher på sitt konto och har på de matcherna släppt till 7 mål.. Startar han borde det vara jackpot att spela på Avs, men nu när jag skriver detta så undrar jag om inte Rinne får starta ändå.. 2.05 på ett hemmalag med vind i seglen spelas oavsett!
|
Med tanke på att Rinne blev utbytt efter halva första perioden natten som gick, så kan du nog vara lugn över att han startar inatt