Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-26, 17:48   #15
hardballs

hardballss avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1340
Standard

Fick svar från banken

---------
Hej!
Tack för din e-post
Swedbank har inte Visakortet kvar i sitt sortiment, vill du att vi betäller ett Mastercard till dig?
Ditt nya bankkort kommer att vara anslutet till MasterCard istället för Visa. Du kommer inte märka någon skillnad när du använder kortet, eftersom MasterCard fungerar lika bra som Visa hos försäljningsställen och i uttagsautomater. Om du har tjänster kopplade till ditt Bankkort Visa följer de automatiskt med till ditt nya Bankkort MasterCard. Exempel på tjänster är e-kort, Kort på kort, och MasterCard SecureCode/Verified by Visa.

Banken har bytt till MasterCard eftersom de kunde erbjuda oss ett avtal som är hållbart på lång sikt.

Tips!
Vet du om att du både kan ansluta dig eller aktivera en ny kod till telefonbanken direkt i internetbanken? Hos telefonbanken får du personlig service 07.00-23.00* och självbetjäning dygnet runt. Om du har internetbanken hos en sparbank blir du ansluten till den sparbankens telefonbank.

Du ansluter dig eller aktiverar en ny kod till telefonbanken under menyn Tillval - Telefonbanken.

Läs mer på www.swedbank.se/telefon

* Observera att vissa sparbanker kan ha andra telefonnummer och öppettider. Kontakta din bank för mer information.

Med vänlig hälsning
Swedbank AB (publ)
Ann-Katrin Högberg

==

Fan va dom vill sälja på en Mastercard? Svarade:

Hej!

Nej, jag vill inte ha ett mastercard, jag vill ha ett VISAkort. Enligt kortchefen på Swedbank, Erik Cyrus, kan kunder som vill ha VISAkort fortfarande få det. Så jag upprepar mig jag vill ha ett VISAkort. Beställ ett sådant till mig.
Vidare har jag en vän som nyligen fått sitt VISAkort förnyat från er. Förväntar mig samma service som min vän.

Tack på förhand.

==
HORUNGAR om dom nekar mig!