Ämne: Eurobasket
Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-05, 16:33   #8
the24seven

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson Visa inlägg
Lirar Italien +5, man imponerade stort och Datome hängde 25p mot ett mycket starkt ryskt lag! Man har sprakapital i Belinelli som bara hade 5/11 han normalt sett bättre än så!

Turkarna spelade katastrofalt mot Finland nästan hela matchen igenom förutom en liten del i 4:e Q, jag tror självklart på en bounce back, men man slet hårt mot Finnarna i slutet och det kan ta på krafterna, och mot Italienarna blir det inte lättare, Hedo är helt slut så personligen så tror jag att mycket hänger på Ilyasova som var usel senast och Asik, men gillar Italiens kollektiv mer här! tror det kan hålla sig mellan 1-2 poss här. +2.5-3 känns mer rätt!

Lirar Tyskland -5, tyskarna tog en fin skalp mot fransoserna där man faktiskt hade relativt bra koll på sin ledning matchen igenom förutom en lite dipp i 3Q, samma sak här som Italien, man har ett starkt kollektiv med nästan idel BBL spelare, man har Schaffartzik som är bra på PG och Benzig! Frankrike hade flertalet NBA proffs, Tony Parker, Batum, De Colo, Diaw, osv. Tror Tyskarna rider på vågen mot ett blekt Belgien som fick stryk med 1p mot Ukraina där man tappade helt i andra halvleken...Belgien har även haft stora problem i träningsmatcherna inför EM
Gillar Italien här. Italien är en bättre version av Finland (run and gun) och kommer att få många lägen att skjuta mot turkarna. Erden (8) och Asik (4) fick ihop 12 p tillsammans igår och det visar på problemet när ingen kan fördela bollar åt dem. Om Ilyasova och Hedo får igång skyttet blir detta jämnt annars tror jag Italien tar denna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrHansson (+5)
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat