Ämne: Super Sunday
Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-01, 19:20   #23
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Ok, antar att vi resonerar helt olika, jag såg detta före avspark och definitivt efter, som en helt jämn historia. Självklart kunde Liverpool snubbla in en boll, vilket de också gjorde. Men samma sak kan sägas om United och att då få 2.47 på ah +0 på dem före avspark tycker jag var ett sjukt överpris.

I övrigt delar jag din analys. tror dom kommer få det väldigt svårt (united), man ska aldrig räkna bort dem, men detta blir ett tvålagsrace mellan City och chelsea, där jag tror Chelsea kommer vara starkast.

Min känsla när jag såg matchen i dag var att något saknades i United, svårt å sätta fingret på det. Men det var inte som under Fergies tid, den där brutala forceringen kom liksom aldrig riktigt, trots att man satt och väntade på det.
Jag bestämde mitt spel redan efter att ha sett deras förra match mot Chelsea, precis som du skriver, ngt saknas. Ingen glädje, inte samma fart som förut, man kommer helt enkelt inte till speciellt många chanser.

Givetvis kan det ändras, men jag tror att förlusten av "Fergie" är värre än många tror.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat