Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-01, 13:00   #40
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Jag var tvungen att se hur lagen spelade i varje match för att kunna cappa. Resultat ljuger ofta. Ett lag kan ha vunnit med 2-0 men blivit totalt utspelat. Då ville jag veta det inför nästa omgång.

Är inget negativt att förlita sig på andra, så länge de är duktiga.
Jag menar att du antagligen bör försöka dig på att cappa utan att kolla matcher. Resultatet må ljuga om hur spelet sett ut men inte om vilket spel som vann. Ett alternativ är att hitta bra matchrapporter. Hursomhelst, mitt tips är att du lägger högst två timmar om dagen i NHL-säsongen som kommer och sen ser om det fungerar. Att hitta värde på icke-statistiska variabler (t ex hur "bra" de spelade i förra matchen) tror jag är mycket, mycket svårt.

Nej, men det jag menar är att det inte är realistiskt långsiktigt. De människor jag ryggade när jag började spela har jag inte sett röken av på minst fem år. De jag ryggade för fem år sedan finns inte många kvar heller. Den enda du vet kommer finnas där i framtiden är du själv. Se till att åtminstone en del av dina spel kommer därifrån. Just my 5 cents..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat