Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-31, 18:57   #37
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Ja självklart är det så. Jag har dock en i mina ögon stor rulle och flatbetet ligger snarare på 0.5-1% än 5% (en fast summa i kr och rullen är något svårdefinierad iom uttag/insättningar hit och dit). Hade jag spelat 5% så hade variansen dödat mig för länge sen utan tvekan.
Jag låg på under 0.2% när jag layade bombmattor på Betfair. Till slut, och förhoppningsvis, blir det viktigare att bevaka det man har än att ta stora risker i jakten på pengar man ändå inte behöver.

Och där man eventuellt vill spela 5% är på ställen man inte får, eller ens är välkommen hos. Ju mindre pengar man har desto större blir betarna procentuellt sett (dom som påstår något annat ljuger oftast ). Medans man i slutet/toppen på karriären spelar bråkdelen av procenten man startade på. Fast i kronor räknat kan det vara väl så mycket som tidigare.

Jag känner absolut inte till någon, med en slant undanstoppat, från dom goda tiderna som började bygga hög med 1-2% flatbet. Det var snarare kör så det ryker som gällde och sket det sig gick det alltid att ta omtag.

Fast nu är ju köttbenen magrare och det går inte ens att jämföra med nutid. Så någon heltidskarriär som färsking ska ni nog inte hoppas på. Dom lätta pengarna är redan utdelade, och i allt för många fall förbrukade, så den som inte haft möjlighet att lägga undan från det tidigare livet har små eller inga möjligheter att lyckas på dagens marknad. Tyvärr.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+10), smak (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat