Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier
Jo men då kan man ju säga att du rekar dina egna spel vilket tar mycket tid + kräver intresse. Jag gjorde så på NHL under vårsäsongen, men då behövde jag se 2-3 matcher per natt, totalt satt jag cirka 10 timmar per dygn med NHL för 104 % ROI över 430 spel efter säsongens slut.
Är inte lika intresserad/duktig på sport så att jag kan slänga ett getöga på 5 minuter i veckan och lägga vinnande spel.
|
Tycker det är konstigt att ingen reagerat på detta. Att behöva lägga 10 timmar per dygn för att cappa NHL måste du göra något otroligt ineffektivt. För att vara en bra capper behöver man inte se matcher varje dag, det kan i många fall vara negativt då du lägger mer värde på det du sett än det du inte. Om spelbolagen har linor ute ett par timmar efter matchslut dagen innan bör du kunna gå igenom 10 matcher på 2-3 timmar.
Det går självfallet att endast spela/förlita sig till stor del på andras tips. Detta är dock inte en strategi jag skulle rekommendera då du i slutändan eftersom du blir tvingad att förlita dig på andra.
Senast redigerad av maddmax den 2013-08-31 klockan 16:56.
|