Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC
För min del skulle risk to win vara betydligt sämre än det jag kör nu; flat insats. Min erfarenhet är att högre värde oftare finns i skrällar och det skvallrar mina siffror om med: På mina egna spel (ej inräknat ryggar) har jag 105.32% på 4755 spel. Filtrerar jag ut från en godtycklig oddsgräns på ≥5.00 så ger det 134.55% på 325 spel. Dessa 325 spel har genererat 38.5% av vinsten. Sätter jag filtret på ≥9.00 så ger det 183.81% på 97 spel som genererat 28.8% av vinsten.
Förvisso små samples på högoddsarna och det beror självklart på om man kan hitta oddsen, men åtminstone för mig så hade det varit gravt handikappande att spela bet to win istället för vanligt flatbet.
|
Självklart är det så då flatbet maximerar vinsten.*
* Gäller bara vinnande spelare. Alla andra tjänar på att variera insatsen. Mindre insats = mindre förlust. Fast det bästa för den kategorin är ju självklart att inte spela alls.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|