Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-30, 13:06   #12
Semicolon

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Visst gör han det, men det var mycket lägre ligor, mycket Tipico. Dessutom svängde han de större ligorna också, fick sämre odds där också.
Yepp man fick mail, men oddsen hade som sagt droppat inom ett par sekunder.

Jo det var inte lika genomtänkta spel som han brukar ha, var mycket "I'm taking a shot here" "Someone please talk me out of this bet, but oh well" osv. och han brukar inte spela 25 spel per dygn nej, utan runt 5-10. Men strunt i Stuckey, han är plus i längden, poängen var att jag träffar alla cappers downswings eftersom jag går in när jag ser hur bra de presterar.

Har självklart inte kvar dessa 150k, är student utan inkomst så det kommer i princip inte in några pengar. Har allt som allt 85-90k kvar, vilket är alla pengar jag har.

Men nej, jag kanske inte har psyket för professionellt spelande. Skall försöka börja med affiliatetrams istället igen, där plussar jag i alla fall ett par tusen per månad istället för att backa.
alltså jag vill inte tjafsa, men det mesta han la var 18 spel en av dagarna annars var det mellan 5-10-ish. Han skriver ju också, "taking a shot at berdych, Monfils etc. Självklart får du justera dina stakes då. Just därför man bör betta to win%. han skriver ju själv att han finansierade Berdych bettet och några parleys med växelpengar.

Inte fan menar han att du ska kötta in en unit på 41 gånger pengarna på berdych eller på 6.50 på någon av dogsen i WTA. Du kan ju inte avsäga dig ditt sunda förnuft bara för att du ryggar.

Om du har 85k och det är alla pengar du har och du inte har någon annan inkomst, då skulle jag definitivt inte lägga det på betting.

första prio måste ju vara å skaffa en riktig inkomst. Jag hade inte känt mig bekväm med att ha 85k och vara beroende av att lira för den summan och hämta ut till levnadsomkostnader. det är alldeles för lite. Det funkade på poker back in the days, men dom tiderna är över.

Om du tycker det är kul att spela. ta då en summa som du tycker är ok att förlora, 10K. Välj dina cappers. betta to win 2%, följd dom slaviskt. Du blir inte rik men dina chanser att gå pluss lär ju öka.

Senast redigerad av Semicolon den 2013-08-30 klockan 13:08.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat