Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-30, 12:41   #10
Galeocerdo cuvier

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
1komma7 spelar väl även en del spel på ligorna med större limits? Är ju inget krav att rygga alla spel på microligorna. Hur fungerar det förresten med blogabet market, får man ett mail med alla spelen eller måste man gå in och kolla hela tiden på hans sida? Då kan jag förstå om det blir omöjligt att rygga.

vad gäller stuckey så håller jag inte med om att det var ogenomtänkta spel. han lirar nästan alltid massor va matcher på MLB. självklart är det ingen höjdare att börja rygga någon som precis gått 14-2 på vad som i grund och botten är bet kring 50%.

Slumpen har inget minne, men en ROI på 170% på MLB är det INGEN som klarar att hålla. han är förresten fortfarande rejällt pluss på MLB sen han började igen. Om du är 130k pluss på bonushorandet vad är problemet?

Ta en summa av det som du tycker är ok och avsatt på en bank med cappers.

se sen till att följa den uppsatta planen oavsett vad som händer.

Dock är uppfattningen jag får när jag läser ditt inlägg att det här med proffesionellt spelande kanske inte är något för dig. Det kräver ett mycket speciellt psyke och är faktiskt inte för alla. Inget konstigt med det
Visst gör han det, men det var mycket lägre ligor, mycket Tipico. Dessutom svängde han de större ligorna också, fick sämre odds där också.
Yepp man fick mail, men oddsen hade som sagt droppat inom ett par sekunder.

Jo det var inte lika genomtänkta spel som han brukar ha, var mycket "I'm taking a shot here" "Someone please talk me out of this bet, but oh well" osv. och han brukar inte spela 25 spel per dygn nej, utan runt 5-10. Men strunt i Stuckey, han är plus i längden, poängen var att jag träffar alla cappers downswings eftersom jag går in när jag ser hur bra de presterar.

Har självklart inte kvar dessa 150k, är student utan inkomst så det kommer i princip inte in några pengar. Har allt som allt 85-90k kvar, vilket är alla pengar jag har.

Men nej, jag kanske inte har psyket för professionellt spelande. Skall försöka börja med affiliatetrams istället igen, där plussar jag i alla fall ett par tusen per månad istället för att backa.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat