Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-30, 11:45   #5
Galeocerdo cuvier

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Du menar 1komma7, ja alltså blogabet rättade hans förluster som vinster. Det var inte han själv, eftersom det är "redaktionen" som rättar paid services spel.

Han var dessutom omöjlig att rygga, så även om han drar in bra med pengar så skulle man själv sitta och rygga till 5-10 punkter under på Tipico med €. (Bara valutaomvandlingen dödade en del värde, + alltid sämre odds, han slaktade marknaden, så som du uttrycker det)

Visst har råd att förlora ett par tusen SEK men börjar bli tröttsamt att alltid gå minus. Tror jag är -20-25k på betting ungefär totalt. Visserligen +130-160k på bonustrading/affiliateverksamhet men ändå, nu är alla bonusar slut så hade hoppats kunna tjäna lite på betting men det var bra mycket svårare än jag föreställt mig.

Men det där med att jag missar cappers hotstreaks stämmer, jag kommer uppskattningsvis i 60-70 % av fallen in när deras downswing börjar. Ett exempel är Stuckey, som precis påbörjade den här säsongen för ett par dagar sedan och gick 14-2 på MLB. Jag tänkte "Oh, han verkar het, jag ryggar" och efter de två dagarna har det gått käpprätt utför, och han torskar i princip _ALLT_.

Ett fenomen jag märkt bland en del cappers är att när de vunnit massor under en winning streak, så börjar de lägga mer och mer oigenomtänkta spel varpå de börjar förlora igen. Tar Stuckey ovan som ett exempel igen, jag kom in efter att han hade sina 14-2 på MLB och han bara pumpade in spel dagen efter, säkert 20-25 stycken, han brukar väl lägga 5-10. Det gick såklart åt helvete, nästan varenda spel förlorades.
Märkt att jag är likadan själv när jag bettar på det enda jag kan vilket är NHL, har jag plussat massor en kväll, så börjar jag ofta slänga iväg lite spontanspel dagen efter eftersom "jag har råd att förlora det".

Sedan tror jag det jag nämnde ovan är viktigt, bookies. Pinnacles oddssättare är sylvassa, och deras juice dödar helt enkelt, förutom för de 2-5 % som är först på oddsen innan de droppar.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-08-30 klockan 11:48.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat