Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-30, 10:51   #1
Galeocerdo cuvier

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Vad gör jag för fel?

Jag är själv inte insatt i sport och väljer därmed att rygga. Jag ryggar i princip bara folk med hög ROI, men trots detta går jag minus, i skrivande stund har jag förlorat 13 spel i rad och droppat från +65U till -4U på en dag där jag flattar 3.5U per spel. Har alltså backat 22 spels värde, helt jävla otroligt.

De jag främst ryggar är;
Djungelhjul - 20 % ROI över 600 spel
Stuckey - cirka 10 % ROI över 500 spel
Zebra - 7 % ROI över 1500 spel
Doko - 10 % ROI över 5500 spel
PKG - 15 % ROI över 550 spel

Utöver detta ett par extra cappers men ingen under 105 % ROI över minst 500 spel. Jag får ofta någon punkt under det cappersen rekat till, men inte så pass mycket att jag bör ligga på minus och de på +110 ROI. Hade förväntat mig åtminstone 105 % ROI ungefär.

En sak jag själv lagt märke till är att jag går tokminus på Pinnacle, spelar ingen roll vad jag spelar där, är spelet oddshögsta hos Pinnacle så går jag minus på det i längden.

Har 88.61 % ROI över 227 spel.

Å andra sidan plussar jag hos Marathon, har 109.02 % ROI över 301 spel där. Vissa säger att det är "slump" och "varians", och att man behöver 57.000 spels underlag innan man kan dra slutsatser, jag håller inte med, tycker det är rätt tydligt att Pinnys oddssättare ligger i princip rätt hela tiden och därmed dödar en lättare med deras juice. Är nu sedan ett par dagar helt limiterad på Marathon, på alla konton jag skapat, och efter det började det droppa, så misstänker att så länge jag inte har tillgång till Marathon så klarar jag inte av att plussa.

Någon annan som försökt sig på att rygga div. bra cappers men misslyckats lika hårt som jag?

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-08-30 klockan 10:53.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat