Ämne: Arsenal
Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-21, 18:56   #22
Oscar

Oscars avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3523
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppoe Visa inlägg
Mkt snack om arsenal hela tiden med viss rätt angående värvningar men dem som tar upp 1-3 mot villa verkar inte kunna mkt om fotboll eller ha sett matchen. Hur kan man snacka så mkt skit om arsenal som har ett av världens bästa ekonomi och inga oljepengar sedan placerar man sig top 4 varje år spelar cl varje år, borde ju rimligen finnas ca 15 lag som går sämre i PL varje år däribland spurs,Liverpool som ändå spenderar mer än arsenal, nog för att jag själv vill ha bort en del i styrelsen i arsenal och INTE wenger för att kunna lyfta till nästa dimension nu när arenan ägs av arsenal. Dem som inte fattat det så har arsenal i många år byggt långsiktigt.

Vad händer Tex den dagen då ryssarna, araberna får nog av fotbollen? Då är både o chelski och m city nya leeds
Såg inte mot Aston så kan inte uttala mig om matchen.
Jag håller med till viss del förutom sista stycket. Ryssarna och Araberna kommer aldrig tröttna. Däremot kommer det förhoppningsvis nya regler som sätter dem i "skiten".

Att Arsenal kniper 4e platsen är såklart bra, CL kval/spel 15 (?) säsonger i rad är starkt. Däremot börjar det bli tröttsamt som supporter att inte vinna några titlar.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat