Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-21, 14:40   #11
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Fast i dag fick jag loss 49 spänn och testade.

Var väl så där. Fast brödet las i klämgrill och pompen friterades på beställning så blev inte resultatet något att yvas över. Som vanligt fattades den gyllene halvminuten extra i fritösen och brödet hade behövt mer värme och grillränder. Observera isbitarna i bägaren. Visst ser det läskande ut och smakar fan så mycket bättre med is i colan också. Men som sagt den existerade inte i verkligheten. Hade jag ju inte räknat med heller.

Men jag ska inte ge upp än. Bara burgare och bröd. Masar man sig dit före 14 så har dom lunch för 55 kr. Tisdagar upplandsbricka (googla) och kebabtallrik på onsdagar.

Såg nog den där annonsen på teve. Sen tänkte jag att Sibylla är väl alla korvhak och hade siktat in mig på grillen vid heidenstams-torg* som ligger på lagom cykelavstånd. Men så var det inte alls. Fanns två (2!) stycken i hela Uppsala varav ett ligger utslängt mitt i ingenstans.

* Räddade mig från undernäring under mellan och högstadiet. Dom kunde grilla både hamburgare och bröd. Brödet blev alldeles platt, varmt och välgrillat. Korven kördes också i grillen och blev alldeles knaperstekt. Mos kunde dom också koka och pompen var gyllenbrun. När det var knapert fick man nöja sig med en halv pommes med ketchup. Smakade alldeles underbart. Vissa saker var bättre förr.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+15)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat