Ämne: Trading
Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-16, 11:00   #4
KungK2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1800

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sturan Visa inlägg
Jo kanske det, men känns som att det inte kan se ut matchen ut.

Någon måste ju ha koll på basketspel här?

Om jag lirar U 192 till 2.10, hur stor är chansen att jag INTE kommer att kunna spela Ö 192 till 2.00 någon gång i matchen?
Ingen koll på basket ur ett tradingperspektiv direkt men principen är ju rätt som du resonerar kring. Dock så blir ju urvalet av match viktig för möjligheterna att överhuvudtaget kunna agera. Precis som påpekats så kan ju en första Q med lite poäng förstöra dina chanser. En rivstart med säg 60+ poäng och du har ett fint läge.

Nu var det länge sedan jag körde trading men jag vill minnas att jag kikade lite på basket utan att köra skarpt dock och svängningarna kan vara såväl snabba som stora så möjligheterna finns ju där om det bara är pengar nog i marknaden.

Så varför inte prova i liten skala? Eller kanske ännu bättre prova fast utan att köra skarpt så att säga för att få en liten känsla och bild av hur linorna rör sig på U/Ö marknaderna.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat