Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-30, 19:02   #10
Ruden

Rudens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Bara av nyfikenhet, varför postar du alla dina spel 1-10 minuter innan spelstopp? Är kul att folk bidrar med rekar/tankar men blir ju poänglöst att posta med en sådan liten tidsintervall innan avspark.
Saxat från en gammal tråd då liknande diskussion kom upp meddelade Soulman:

Citat:
Jag vill återigen bara påpeka, som så många gånger förut, att jag lägger alla mina spel sent och har alltid gjort så. Det har att göra med att jag inte vill ha några obehagliga överraskningar som ändrar förutsättningarna. Det kan ha att göra med väder och vind eller än mer viktigare bekräftade startelvor. Det går också allt som oftast att spela mina spel live vilket gör att man kan hinna med att lägga spel om man så önskar. Jag lägger självklart inga spel efter spelstopp vilket är ett falskt påstående. Jag vill också säga att det är fritt och gratis att följa mina spel.
Du finner tråden här: https://www.sharps.se/forums/fotboll/...-3/#post235156

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):

Senast redigerad av Ruden den 2013-06-30 klockan 19:05.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat