Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-29, 16:45   #7
Moggelito

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 13
Standard

Jag som Helsingborgare tror de kan bli en riktigt knepig match på många sätt o vägar inte spela, Helsingborg spelar alltid ( i 9/10 matcher ) väldigt bra fotboll mot dom erkänt bättre lagen, denna säsongen har conny karlsson börjar om från grunden och börjat arbeta med försvarset och gjort de väldigt bra. helsingborg är som ett helt nytt lag. när man tappar boll så är man väldigt snabb med att försvara sig med 9/10 man. och dom har gjort de bra så här långt. när de klommer till anfalls fotboll så har han även där tillfört en del, men som alla kanske vet så har helsingborg spelat rätt rolig o anfallsrik fotboll sen slutet av 90 talet..gjort många mål men även släppt in en del bakåt. den här säsongen har dom lyckats spela väldigt bra anfalls på olympia ( kanske inte så svårt o räkna ut när man spelar mot brommapojkarna med 10 man i 65 minuter ). men dom har en bra gräsmatta för att vara denna tiden på säsongen..kanske sveriges bästa tillsammans med malmö. så detta kan bli en rolig match som kan sluta precis hur som helst. jag hoppas på hif vinst men om man tänker med hjärnan istället för hjärtat så tror jag ifk vinner detta möte då jag läste i helsingborgs dagblad att hif inte tänker att sätta dubbel bevakning på hysen..men som sagt..man ska inte underskatta hif
Moggelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat