Följande dubbel spelas i danska Division 2 Öst och Väst:
BK Avarta-Svebölle BI mål 1:a till 30:e minuten + Naesby BK-BK Marienlyst mål 1:a till 30:e minuten 2.40@Expekt
I helgen spelas den sista omgången av danska Division 2 och de fyra lagen som är inblandade i min dubbel har inte något mer än ära och heder att spela för. BK Avarta, Svebölle BI och Naesby BK spelar fortsatt i Division 2 nästa säsong medan BK Marienlyst flyttar upp till den näst högsta ligan. Jag hoppas på mål, och förhoppningsvis tidiga sådana, och det har också varit målrika matcher de två senaste omgångarna då i princip det mesta har varit avgjort i de båda divisionerna. Jag väljer att spela tid för första målet istället för överspelen då oddsen på dessa är ytterst skrala.
BK Avarta (12:a) har haft mål före minut 31 i sina fem senaste ligamatcher. Svebölle BI (11:a) har haft mål före minut 31 i sina två senaste ligamatcher och fem av de sju senaste har haft mål före minut 31. Naesby BK (6:a) har haft mål före minut 31 i fem av sina sex senaste ligamatcher. BK Marienlyst (1:a) har haft mål före minut 31 i sina två senaste ligamatcher och sex av lagets nio senaste har haft mål före minut 31.
Dubbeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 15.00.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Snorkvalpen (+1)
Senast redigerad av soulman den 2013-06-22 klockan 13:33.
|