Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-26, 23:25   #1
Ex Punter

Ex Punters avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 21
Standard

27/3 the Championship 16:00

Har usel form och ligger efter med summeringen...ska försöka hamna rätt framöver men det blir kort även idag.

Glöm inte att jag är snett på det just nu så ta liren för vad det är och glöm inte era egna tankar.

Detta gillar iaf jag och har lirat inför eftermiddagen;

Reading-West Brom, Reading +0 @ 1,98 8/10u
Reading fortsatt bra och såg bra ut även mot Leicester även om det krävdes lite tur för seger. Nu plötsligt (två matcher kort) häng på topp-6 och har fin stat hemma mot WBA. WBA har jag sett i två raka segrar då har man inte imponerat på mig så formen bara sådär, idag dessutom utan bäste mf C. Brunt och kanske även utan mf-kollegan R. Koren. Bortaspelet bara sådär och man söker nog ett X här. Till detta oddset (Lads har just nu) är liret givet.

Plymouth-Blackpool, Plymouth +0 @ 1,94 6/10u
Plymouth var bra mot Ipswich, lite tur visst men det måste man ha borta mot Tractor Boys. Klart bättre hemma och strider för överlevnad, här vinner ingen gratispoäng. En del skador även nu, så har det sett ut länge. Blackpool bättre och mitt usla självförtroende gjorde att jag sumpade liret hemma mot Swans senast, usch! Strider om topp-6-platser men klart svagare borta. Ett bättre lag i grunden men matchen ska givetvis inte vara jämn när båda lagen är högmotiverade.

Barnsley-Doncaster, Barnsley -0,25 @ 2,10 4/10u
Barnsley har ingen form och svek rejält borta mot BC senast, 3-5 trots ledning med 2-1 är tamt. Lär ladda rejält idag, skadeläget ok. Mitt i tabellen och lika mycket att spela för som Donc då man är en match kort. Donc har form men kommer knappast nå topp-6, det vet man och kan vara nöjda med att kontraktet är säkrat. Inte mycket till bortalag alls, jag tycker att Barnsley normalt skall ha lägre odds än nu.

Kom igen!
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat