Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-29, 08:52   #1
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Visst finns det tennistrådar! - Franska Öppna

Jag har sällan tiden att göra ordentliga och grundliga rekar. Det blir bara hastigt och inte tillräckligt informativt så vi kör en tråd här under Franska Öppna istället med kortare information.

För de som undrar över mitt sheet och varför jag bara använder bet365 odds. Jag tradar tennis på Betfair sedan 4 år tillbaka. Mitt sheet på Sharps använder jag bara för att slipa mina kunskaper på fasta odds. Då jag har ett konto på bet365 så använder jag mig bara av deras odds i mitt spreadsheet. Ni kan säkert hitta mycket bättre hos andra bookies.

Nu några tankar om idag.

Ogiltigt spel-ID: 1592499

Wickmayer har ett uselt facit i Slams. Hon har åkt ut i första omgången i 70% av sina starter. För de som känner mig så vet de att jag gillar att hitta spel på unga talangfulla up'n'comers. Wicky möter Schmiedlova som är 19 år och verkar göra en riktigt fin grussäsong. Tjj att hålla ögonen på. Hon kommer säkert skrälla under året. En ojämn Wickmayer känns som ett bra offer. Oavsett så räknar jag ed att boka Wicky från start och försöka gröna tidigt. SOm sagt. Bet365 har inte det bästa oddset. Betfair ligger på 2.50, men jag lägger in det i spreaden ändå.

Ogiltigt spel-ID: 1592500

Safarova är en av mina favoritspelare men Hampton har slagit igenom och känns som en man ska räkna med i fortsättningen. Hon kan göra dåliga matcher mot sämre motstånd men så fort det är en bra motståndare höjer hon sig betydligt. Varningens tecken dock är att Hampton har dragits med en ryggskada under året. På Betfair kommer jag försöka vänta in ett bättre odds innan jag går in.

Ogiltigt spel-ID: 1592501

Chansning här. Kanepi i en fin form egentligen men Zakopalova har spelat upp sig på sina gamla dar. Gjorde sin bästa FO någonsin förra året. Har hon en bra dag så kan hon skaka om Kanepi. Usla nerver dock. Kanepi bokas till SP. Tanken är att ta bort lite risk vid en break och gröna vid set i ett drömscenario.

Mer förslag under dagen

henke111 (+1), Rejs (+2), Rojiblanco (+1), lordagspippi (+5)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat