Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-26, 16:52   #15
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Vi vet det är fult att spela favoriter men låt killen göra det för sjutton. Jag kan mycket om fotboll och jag vet att mallorca är mycket bra hemma och att barca inte får lätt alls. Värdet finns på mallorca, absolut. Men av 10 matcher vem vinner flest gånger då? Då är det barca. Man kan säga att mallorca är tredje bästa hemmalaget, man kan säga att att barca är bästa bortalaget i ligan. Som sagt VARNING för mallorca MEN om man tvunget ska välja ett lag som ska vinna så tar man väl barca över mallorca?

1. 20% X. 30% 2. 50% något sådant skulle jag väl tror att procenten är. Då är det inte värt att lira barca till pissodds men jag anser fortfarande att de har störst vinstchans.

Att Barca har störst vinstchans är det väl inget snack om och du säger själv att du inte hade spelat Barca till ett pissodds, där säger du ju precis det jag säger. Sen att Barca vinner flest matcher av 10 är skit samma om det inte återspeglas i oddset.

Trådskapareb bad om åsikter, jag har presenterat mina. Sen vad han väljer att spela är upp till honom. Jag uppskattade den lärdomen jag fått av andra på olika forum.

Låt säga att din värdering stämmer, då ska Barca ge 2.00 i odds, får du det?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat