Känns nästan som att jag borde skriva en separat rek, men eftersom både jag tidigt och Lifehouse senare rekat Djurgården - Malmö så känns det som att det blir lite mycket med en tredje rek på samma match. Jag väntar fortfarande på funktionen "lägg till information i rek" men i väntan på den skriver jag här i tråden, är detta ett fantastiskt tips får ni väl gå till
ursprungsreken och höja betyget ett snäpp eller ge mig en busslast sharp$ ;-)
Ni vet vid det här laget att Djurgården inte spelat bra i år och att försvarsspelet är kass. Idag kom det också upp info på dif.se att vänsterbacken Jesper Arvidsson är skadad och missar matchen. Djurgården har troligen inget annat alternativ än att låta Vytautas Andriuskevicius spela på den positionen. Vi vet inte så mycket om honom mer än att vi sett honom i en enda match (mittback mot Häcken, stryk 0-4) och då hade han stora problem med positionsspelet.
I detta läge får vi 3,15 på att Tokelo Rantie ska göra mål för Malmö... tack Unibet för det säger jag och slår till utan tvekan - det hade jag gjort även utan Arvidsson-infon för övrigt.