Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-06, 22:23   #31
patrik_g

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härlig NHL-natt att följa. Toronto-Boston ska jag börja följa. Sen vill jag även se en del av Rangers-Washington.

Daxs att vinna lite inatt med tycker jag i NHL. Lägger tre spel.

Toronto-Boston: 1 (2.95) @ BS

Starkt av Toronto att komma igen senast och vinna med 4-2 i Boston. Nu vänder man hem till Kanada. Spelar sin första slutspels-match på hemmaplan på nio år. Räkna med att det kommer koka i Air Canada Centre ikväll. Tror denna fantastiska publik kommer bära fram spelarna. Tror man har toppchans mot ett bra Boston. Nästan tre gånger pengarna på hemmaplan, då måste jag spela Toronto.

Insats: 6-Units

Detroit-Anaheim: 2 (2.85) @ Bwin

Jag såg denna match fram till 3-0 Anaheim senast sen orkade jag inte se mer av denna match. Hade då lirat Detroit och trodde mer av Detroit på sin hemmaplan. Men Anaheim vann rättvist och Howard räddade Detroit många gånger innan Anaheim målen kom. Var sex år sen senast Detroit nollade på hemmaplan. Detroit är helt enkelt inte som man var förr och Niklas Lidström saknas verkligen. Visst kommer man nog lyfta sig efter den dåliga hemmamatchen senast. Men Anaheim är ett bättre lag och jag tror man vinner igen i Joe Luis Arena. Testar ankorna rak.

Insats: 4-Units

Los Angeles Kings vs St. Louis Blues: Under 4-mål (2.40) @ Svs

Två tajta och mycket defensiva lag detta. 2,3,1 målskörden efter 60-minuter i dom tre senaste matcherna. Tror på samma matchbild igen mellan två lag som verkligen inte vill förlora heller. Luktar kryss och lite mål igen. Lägger en liten slant på under fyra mål.

Insats: 2-Units