Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-01, 21:41   #5
NiLu

NiLus avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

0/2/5 01:00 Boston Bruins (4) vs Toronto Maple Leafs (5)
En matchserie mellan två lag som avslutade säsongen sisådär. Verkar inte som att ngt av lagen har prickat formen. Båda lagen spelar en tuff och fysisk hockey så det blir säkert en het, tuff och jobbig matchserie utan finlir.
De har mötts fyra gånger i år:
* 03/02 Leafs vs Bruins, 0-1
* 08/03 Bruins vs Leafs, 4-2
* 24/03 Leafs vs Bruins, 3-2
* 26/03 Bruins vs Leafs, 3-2 (Straffar)

Som synes har Boston en liten fördel i inbördes möten och jag tror de har en bra chans att gå vidare till andra rundan.
Sätter 1u att Bruins vinner matchserien med 4-2@5,45 hos Pinnaclesports

2/5 01:30 Pittsburgh Penguins vs NY Islanders
Pittsburgh har haft en mkt bra säsong med bl a 15 raka segrar i mars och de blir svårstoppade. Islanders har brutit en lång svit av missade slutspel och jag tror att de får det mkt svårt att gå vidare till 1/4-final. John Tavares har visat vilken otroligt bra lirare han är men tyvärr det räcker inte med endast en riktigt vass spelare. De möter trots allt ett lag med flera vassa lirare som vet vad som krävs för att vinna.
Lagen har mötts fem ggr:
* 30/01 Penguins vs Islanders, 1-4
* 06/02 Islanders vs Penguins, 2-4
* 11/03 Penguins vs Islanders, 6-1
* 23/03 Islanders vs Penguins, 2-4
* 30/03 Penguins vs Islanders, 2-0

Som synes har Pittsburgh rejäl plusstatistik på Islanders och jag är säker på att Penguins går vidare till rond 2 men jag tror att Islanders kan bita ifrån rätt bra.
Sätter 1u att Penguins vinner matchserien med 4-2@4,88 hos Pinnaclesports

2/5 04:30 Vancouver Canucks vs San Jose Sharks
En repris av Conference finalen 2011 där Canucks vann serien med 4-1 i matcher och tog sig till final för andra gången i klubbens historia.
Båda lagen har blandat och gett under säsongen där de haft fina formtoppar och djupa dalar.
Svår tippad matchserie där Sharks har fördel i inbördes möten med tre segrar av tre möjliga.
* 28/01 Sharks vs Canucks, 4-1
* 06/03 Canucks vs Sharks, 2-3 (Straffar)
* 02/04 Sharks vs Canucks, 3-2

Som synes har det varit jämnt mellan dem och jag tror det blir en jämn matchserie där Vancouver drar det längsta strået.
Sätter 1u att Canucks vinner matchserien med 4-2@6,30 hos Pinnaclesports

Lycka Till Med Era Spel

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat