Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-27, 12:22   #9
Tomte

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Någon som har en aning varför Djurgårdsoddset sjunker? Kaos i föreningen och en urusel start på säsongen och trots det pekar pilarna ner på gårdarna. Jag trodde oddset skulle skjuta i höjden efter tränaravhoppet men det blev bara en liten upphöjning för att nu vara nere på runt öpningsodds
Förhoppningar? Liverpool-syndromet? Djurgården har ju trots allt en och annan supporter. Själv håller jag mig troligen huvudsakligen borta från att tippa, känns som att det är svårbedömt nu. Visst finns möjligheten att Djurgårdsspelarna nu knyter näven i fickan och bestämmer sig för att nu j-vlar men det kan lika gärna bli så att med ett skitmål i baken så rasar allt.

Djurgården saknar den så här långt bästa mittbacken Marc Pedersen och dessutom anfallaren Luis Solignac och Petter Gustavsson (Solignac och Gustavsson skadade i U21-match mot AIK). Tillbaka är Amadou Jawo (som inte fick spela mot Elfsborg p g a utlåningskontraktet). Tillbaka är också Daniel Amartey som i mitt tycke har varit bästa spelare i år. I Syrianska får inte Sebastian Rajalakso spela p g a utlåningsavtal med Djurgården.

Har inte rekat denna match ordentligt så ta allt jag säger med en nypa salt, en snabbkoll på oddsen gav ett som jag gillar - Sharbel Touma (straffskytt, frisparksskytt och risken finns att DIF rasar ihop) gör minst två mål till 41 ggr hos Bet365. Gillar det inte med hjärtat, men oddset känns saftigt, får bli en minislant för att få lite tröst om allt går åt h-vete.

Senast redigerad av Tomte den 2013-04-27 klockan 12:23.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat