Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra
OnT:Tills på lördag rekommenderar jag ett roligt singelstreck på oavgjort på Southampton - West Bromwich. Har en kompis som är starkt Southamptonfan och han gnäller ALLTID på att Southampton bara får oavgjort eller förlorar när de möter dåliga lag men spelar mycket bättre och vinner relativt ofta mot de bästa lagen. Man kan ju kolla de sista 5 matcherna bara där laget vunnit mot Chelsea, Liverpool och Readin (jumbon) men bara spelat oavgjort mot West Ham och Swansea. Jag tänker att laget är lite som Sverige, speciellt för 5-10 år sedan. Vi spelade alltid bra mot de bättre lagen men kan inte alls styra matcherna mot halvbra gäng. Krysset rensar bra på lördag!
Hoppas verkligen att ni drar in miljonvinsten i helgen grabbar! Jag misstänker att Pilkast skulle må mer dåligt av det än vad ni skulle må bra av det, den missunsamma stackarn!
|
Håller med din polare om att Saints inte ska vara så stora favoriter mot WBA. Förresten hur kommer det sig att du och Pilkast är så bra polare? Har aldrig sett en sådan vänskap som er utvecklas på ett nätforum innan