Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-22, 16:16   #35
Methodwaste

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gentile91 Visa inlägg
Det här är det minst genomtänkta och sämsta inlägget jag har sett på Sharps hittills.

Är du sugen på att föra en diskussion på ett seriöst plan angående detta så är du ytterst välkommen.
Att Italiensk fotboll står för korruption, filmningar och uppgjorda resultat är väl att överdriva men att påstå att de verkar vara de som fifflar mest bland de stora är nog inte allt för långt från sanningen. Bland de stora så syftar jag på ligorna...

Svårt att se att en sån här diskution går att hålla på en vettig nivå, bara när vi diskutera Iceeman och Pro-Tipster så flippade det ut helt, nu pratar vi om ett land så snart blir väl någon stämplad som rasist

Jag backar nog ur detta samtalet, jag är trots allt här för o snacka spel, inte politik.... Men ljuger om jag påstår att det inte är intressant att spekulera i, är kanske där problemet ligger också, de flesta utredningar/disskutioner blir endast spekulationer...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat