Ämne: NBA 14-15/4
Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-18, 18:15   #13
Vlad

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Skulle bli mycket förvånad om inte Heat tog hem hela skiten. När Birdman krita på så var den enda svaga punkten borta, dvs en bra backup till Bawwsh på centern.

Efter att LBJ vann den första ringen så känns det som att det kommer flera, nu är liksom "förbannelsen" bruten. Och det måste vara en stor fördel att Heat har kunnat vila så många på slutet.

East är ett skämt och det blir en walk in the Park.

Väl i final så känns t,ex OKC sämre iår, Spurs har svalnat på slutet och Nuggets har haft en jävla otur med skador.

Hade varit lite lattjo med Grizzlies i final, ett lag som borde kunna bjuda på hårt motstånd. LBJ har genom historien haft det tufft mot Prince och laget är väldigt jobbigt att möta.

Men Grizzlies ska ju ta sig till final också, och det tror jag inte dom klarar. Men kollar man oddsen så drar jag lite på smilbanden när jag ser att Knicks står i dryga 15 i odds, och Memphis runt 30.

Edit: Jag tror alltså inte att Knicks har någon chans, oddsen borde varit tvärtom på MEM och NYK
Ingen jag känner tror på Knicks. Har några som inte ens tror att de klarar Celts i första rundan men det vore en jävla flopp isf

Grizz vs Clippers enda riktigt bra matchupen i första rundan. Bulls att slå ut Nets känns givet kanske kan få ok series price på den. Får styra en playofftråd om någon av oss pallar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat