Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-06, 09:02   #6
soulman

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i tjeckiska Druha Liga:

Usti nad Labem-Pardubice mål 1:a till 30:e minuten 1.90@Expekt

Usti nad Labem (9:a) är obesegrade i sina fyra ligamatcher 2013. Två vinster och två oavgjorda har det blivit så här långt. I de tre senaste ligamatcherna har det inte bara blivit mål inom de trettio första minuterna utan Usti nad Labem har i alla tre matcher själva gjort mål före minut 31. På hemmaplan (9 4 3 2 12-10 15) är Usti nad Labem hyfsat starka och i lagets två senaste hemmamatcher har det blivit vinster. Om jag har fattat det rätt är mittfältaren Patrik Hrosovsky (18/2 ligamål) avstängd efter fyra gula kort men för övrigt bör det inte vara alltför stora förändringar jämfört med senast.

Pardubice (6:a) har i sina tre ligamatcher under 2013 noterats för två vinster och en förlust. Senast blev det seger hemma mot Vlasim med 2-1 och laget har i och med det två raka vinster i ligaspelet. Värt att notera är att Pardubice så här långt är det poängmässigt bästa bortalaget (9 5 1 3 17-10 16) i Druha Liga. Laget har gjort fler mål på bortaplan än på hemmaplan. I sju av lagets tio senaste ligamatcher har det blivit mål inom de trettio första minuterna. Stekhet för dagen är lagets anfallare David Petrus (19/6 ligamål) som har gjort hela fem mål i de tre senaste ligamatcherna.

Jag förväntar mig inte något målkalas men jag hoppas och tror på ett tidigt mål i matchen då det finns en del som talar för just detta.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 10.15.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ttsuper (+2)

Senast redigerad av soulman den 2013-04-06 klockan 09:17.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat