Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-05, 16:33   #48
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25035

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Okej, verkar vara en del som hade samma problem som kusagwa men som sagt så kommer ju spelet imorgon bli lite av ett test där vi spelar med så många medlemmar som vi lyckats få in och vi spelar med den insatsen vi kan eftersom vi kommer inte ha hunnit få ordning på allting då det är kort om tid.

Så se till att lösa allting nästa vecka och ha då inne pengar för minst 3 stryktips framöver.

Så, 15 stycken personer har fått inbjudan och 5 stycken som anmält sitt intresse har jag inte fått någon mailadress av än och det är dessa personer:

MrGerrard
muumiin
sacco
drickamicke
sheriffen78

Ni har till 21:00 på er att skicka era mailadresser till mig för att kunna få en inbjudan och sen gå med i bolaget samt sätta in pengar ganska omgående. Får jag inte dessa personers mailadresser så börjar vi gå in på reservlistan men även där är det folk som inte skickat sin mailadress, båda de första 2 på reservlistan har inte skickat sin mail och dessa är:

Gimli
oloflin

Får jag inte era mailadresser innan 21:00 så fortsätter jag plocka under er på reservlistan.

Så alla ni som anmält ert intresse, dvs röstat i tråden vilket borde vara 37 stycken inklusive crimxon, kan skicka era mailadresser till mig så bygger fyller vi på bolaget och när det sen är fullt så fyller vi på reservlistan.

Alla ni som är med i bolaget, se till att sätta in pengar. Eftersom vi inte hunnit få ordning på det till 100% än så tänkte jag starta lite lugnt och köra ett enkelt M2048 system vilket är 11 halvgarderingar och 2 spikar. Sen får vi se vilka system och insatser vi ska använda oss av i framtiden, det får vi bestämma när vi vet vilka 20 som garanterat ska vara med i bolaget en längre tid.
Därav ska ni som är med i bolaget nu sätta in MINST 103 kr gärna mer per person på bolaget till imorgon. De som inte klarar det får kliva åt sidan direkt och vi plockar från reservlistan.

Ni som är med i bolaget får gärna börja komma med förslag hur vi ska spela imorgon, alla tips är bra tips och så får vi se om vi kan knåpa ihop något bra tillsammans.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viktorleijon (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat