Ja vi kör väl på ett bolag, det kommer bli nog att jaga folk till det. Tror inte det finns närmare 40 som är intresserade. Om jag inte räknat fel så är vi 14 stycken som är intresserade nu och om inte fler tillkommer så får vi väl köra på det.
Då kan vi ju dra igång att diskutera upplägget, jag lägger in en omröstning i tråden där man kan svara på hur mycket man vill att vi ska spela för per vecka i bolaget och om ni inte ska vara med så vore det ju vänligt om ni kunde låta bli att svara. Omröstningen är ju bara för dem som tänkt delta i bolaget.
@asfalt... Ja visst kan man köra 15 personer om 5 inte betalat men det är ju detta vi vill undvika. Så att den som är bolagsägare ska slippa jaga på folk som inte klarar av att ha pengar på kontot när spelet ska läggas. Det blir jobbigt att jaga tag på 5 nya varje vecka och efter ett tag så kommer det hela rinna ut i sanden om folk inte klarar av att sköta sina betalningar.
Det är ju jackpot till helgen så vi lär ju försöka sparka igång det hela tills dess.
Jag röstar för att alla som är med i bolaget ska ha pengar i bolaget för att kunna spela stryktipset för en hel kalendermånad, så drar vi igång till helgen ska alla sätta in 4 x "vad vi ska satsa per vecka" och så är hela april täckt och vi kan köra utan krångel.
Ska vi turas om att tippa och varje person kör sitt race då eller ska det vara samma person som lägger systemet varje vecka och tar fram raden med hjälp av tips och inputs från alla bolagsmedlemmar som vill bidra?
Ska vi spela vanligt M-system på Svs eller hur ska vi lägga upp det hela? Kom med förslag på vad ni anser vara bäst... jag är själv ingen expert på olika system eller upplägg för stryktipset, tog bara tag i det hela och försöker dra igång något eftersom det andra bolaget dött.
Drar väl kanske igång bolaget imorgon om vi kommit fram till något bra tills dess...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|